MF 3 special széria
Az MF 3 Special traktorok új szériája tökéletes partner azon ültetvények, szőlészetek és egyéb keskeny nyomtávban gazdálkodó üzemek számára, melyek erős teljesítményű és gazdaságosan üzemeltethető traktort keresnek, és ami számos feladatot hatékonyan el tud végezni.
Ezeket a traktorokat azzal a céllal fejlesztették ki, hogy a szegmens erőgépeinél nagyobb teljestményt érjenek el. Az MF 3 Special széria egyesíti a komfortot és az egyszerű kezelhetőséget, ami mostantól már akár 120 lóerőig is elérhető. Ezáltal az MF 3 Special szériával még a legigényesebb feladatok is fáradság nélkül elvégezhetők. Az új "Eco" 30V/15R hajtómű a PowerShuttle és Speedshift funkciókkal sebességfokozatok nagy választékát kínálja, amelyek tökéletesen alkalmasak minden keskeny nyomtávú és szállítási munkához. A maximális 40 km/h sebességgel alacsony motorfordulatszám mellett a váltó kiegyensúlyozottan működik, és ezzel segít az üzemanyag megtakarításában.
Az MF 3 Special széria bevezetésével a Massey Ferguson traktorportfólió egy újabb tagja kapja meg a vadonatúj MF dizájnt, amit először a díjnyertes MF 8S szériánál láthattunk. Kívülről a kultikus “ezüst szablya” alakú motorháztető csíkról, illetve a szürkére festett fülkeoszlopokról lehet felismerni a legújabb generációs gépeket.
A maximális sokoldalúsághoz a Massey Ferguson hat alvázverziót kínál, mindegyikben öt típussal, 75-től 120 LE-ig, számos opcióval. Mindezeket azért, hogy MF traktorát az Ön saját igényeihez tudja igazítani.
ELÉRHETŐ MODELLEK
Jellemzők
Az új 3,6 l-es, 4-hengeres motor max. 120 LE-t ad le az új modelleken és biztosítja azt a teljesítményt, amire a legigényesebb eszközök kezeléséhez van szükség. A motor és a váltó ideális hajtásláncbeli kombinációjával az erős és stabil MF 3 Special traktorszéria a tökéletes partner a legnagyobb fokú termelékenység eléréséhez.
Az MF 3 Special szériájú traktorokat legújabb generációjú 3,6 l-es, 4-hengeres motorok hajtják meg 85-től 120 LE-ig terjedő teljesítménnyel a fülkés verziókban, és 105 LE-ig a platform /fülke nélküli/, illetve az AL Alpin modelleken.
A 75 LE-s verziókat az elődszériában már kipróbált, 3,4 l-es, 4 hengeres motorok hajtják meg. Ezekben a motorokban a károsanyag kibocsátási szabályozás értelmében még nincs AdBlue füstgázkezelő rendszer.
Nyolcvanöt lőerőtől felfelé a szabályozás értelmében viszont az új motorok a jól bevált katalitikus redukció rendszert (SCR) alkalmazzák, kiegészülve egy dízel oxidációs katalizátorral (DOC). A kipufogót a motorháztető alatt helyezték el, így kíváló a kilátás és marad hely a mellső függesztett munkaöszközök számára is.
A standard üzemanyagtartály 75 literes, opcióban 100 literes is kérhető. A nagyobb űrtartalmú verzióval a feltöltések közti üzemidőt jelentősen meg lehet hosszabbítani.